Fulden0692 Kızlar Merhaba bu sabah sezeryanla doğum yaptım ama malesef sütüm gelmiyor sarılık olmaması için hemşireler mama veriyor. Sütümün gelmesi için öneriniz ve ya ankarada bildiğiniz bir emzirme danışmanı var mı ? Yardımcı olursanız çok sevinirim.