34 haftalığım dün dr.kontrolüne gittim.nts ye girdim ağrım çıktı dr acile yönlendirdi serum takıldı tekrar nts çekildi tekrar ağrı çıktı yok dediğim halde tekrarlandı nts snra çıkışım yapıldı ama bilgilendirme yapılmadı. dünden beri hafif kanama var bebek sürekli kasılıyor mide bulantısı kusma başladı ağrı falan yok piskolojim alt üst oldu 🥴