Selindora Merhaba 12 haftalık hamileyim. Haftaya ikili tarama testim var.96 kiloyum. Detaylı görüntü alamıyorum.Alttan bakarız dedi. Yaşayan var mı bu durumu?
deletedmom27371 Selindora canım benim annem kardeşime hamileyken daha kiloluydu doktoru göbek yağı fazla olduğu için ultrasonda zor gözüküyor diyordu anneme genelde alttan bakıyordu
UmutsuzPolyanna Bende o haftalarda o kilolardaydım 9. Haftaya kadar alttan bakıldı ondan sonra karnımdan görüldü 12 de baya büyümüş olur mu ay alttan belki bu sefer karnından görür
Selindora UmutsuzPolyanna benim kalp atışı için alttan bakmıştı ondan sonra hep karından baktı şimdi ikili için yine alttan diyince bir şaşırdım yani.