Sina Kızlar alfamet kullanıyordum dün bi anda 14/9 çktı düşmedi dr gittim acile kan idrar bakldı biley yok neden çıkıyor ne yapayım çkınca ne kadar evde bekleyip dr gideyim yada gebelk zehrlenmesi nasl oluyor
Emirasaf-annesi Sina başıma gelmedi ama üçüncü gebeliğim idrarda protein kaçağı çıktı bende takip ediyorum tansiyonumu şuan normal seyrediyor pazartesi tekrar bakılacak nst de çekileceğim kasılmalarım arttı ama
Serife-57 Alfamet kullanınca mi çıktı acaba bende alfamet başladım ama benim o kadar yüksek çıkmıyordu tansiyonum