Denizz97 Hiç bir tehlikesi olmuyor içiniz rahat olsun. Ben ikizlere hamileyim, 5.haftamda keseleri gördük 6.haftamda kalp atışları için gitmiştik. Biri daha yukardan kalıyor onu üstten duyabildik ama diğeri biraz daha altta kaldığı için duyulmamıştı. Doktorumda alttan bakalım içinizde şüphe kalmasın herhangi bir zararı yok demişti onu da alttan bakıp duymuştuk. Acı, ağrı vs de olmuyor 🙏🏻