Merhabalar. 12 haftalık hamileyim 3-5 gündür gıcık şeklinde bir kuru öksürüğüm var ne nefes darlığı oluyor arada. Dikkat ediyorum da genelde sabahları ve akşamları daha çok tekrarlıyor. Var mı benim gibi olan acaba? Ya da hamilelikte normal mi? Haftaya kontrolüm var doktoruma da soracağım ama bu durum canımı sıkmaya başladı karnım kasılıyor gibi oluyor öksürdükçe 🥲🥲 neler yapabilirim acaba sarımsaklı süt dediler ama