Oykum_06 Kızlar merhaba kızım 4 aylık saçları çok tiftikleniyor. Sizinde oluyor mu ? Ne yapmak gerekiyor ? Ne önerebilir siniz ?
Defne2018 Oykum_06 benim 4 yaşında canım dalin kullanıyorum küçükkende öyleydi arkası tiftiklenirdi yine aynı napcamı bilemedim saç çözelti aldım ama oda bi tuhaf döküyo mu kıryomu bilemedim şampuanıda hiç değişmedim mustela iyi diyolar bi dene istersen
UmutsuzPolyanna Oy ben onun tiftikini yerim yaa ne kadar kafası var ki ne kadar saçı var annesi tiftikleniyor 😍 ben oğlumda konak olunca başına zeytinyağ sürmüştüm saçlarına da iyi gelmişti tiftiklere ne olur bilmiyorum 😙
Oykum_06 UmutsuzPolyanna 🥰🥰🥰🥰 yaaa kesmek istemedik bizde acaba şampuandan mı olur diye düşündüm bilemedim dalin kullanıyoruz bizde
Oykum_06 Defne2018 teşekkür ederim bende dalin kullanıyorum acaba ondan mı diye düşünüyorum bilemedim mustela bir deneyim
Defne2018 Oykum_06 dalinin içerigini degişmişler diye duydum eskisi kadar güveli degil diyorlar bilemiyorum bende