gamzebzk çok teşekkür ederim 😊😘💕 evet ilk aylar böyle tedirgin oluyor insan , birde önceki gebeliklerimde sorun yaşadım onun verdiği korku var. Sabredebilirsem haftaya kadar beklemeyi düşünüyorum , ters bi durum olursa giderim dr a , inşallah isteyen bekleyen tedavi gören kim varsa sağlıkla hayırla yaşasınlar 🤗💕🙏