3-4 aydır bebek istiyorduk ve olmamıştı. İnternet üzerinden araştırmalarımda gebeliğin üçüncü ayından sonra covid aşısı olması gerektiği ile ilgili ve gebe kalmak istiyorsanız aşı olmayın gibi bir bilgi vardı. Bu süreçte olmayınca ben doktora gittim ve sordum; aşı için ne gebeliği erteleyin ne de aşı olmak için gebeliği bekleyin dedi. Yani ilk doz aşını ol bu süreçte hamile kalırsan ikinci dozunu üçüncü veya beşinci ayında olursun demişti. ilk doz biontec aşısı oldum ve iki hafta sonra hamile olduğumu öğrendim bi zararı olur mu acaba bebeğime daha doktora gidemedim ama. Sizlerin bana benzer bi hikayesi var mı ne yaşadınız merak ettim