Yineanne ben 16. Haftamda öğrendim ama ondan önce 13 haftalıkken kıza benziyo ama kesin olarak sonra demişti. Güzel ilgileniyo her sorumuzu (eşim çok soru soruyo) sabırla yanıtlıyor ve beslenme şekline kadar anlatıyor, bundan önce bi doktora denk gelmiştim kitapçıktan okursun demişti mesela 🙈 ben seviyorum ve normal mi istiyosun doğumu diye sordu ben de vücudum elverirse tabiki dedim o da bana dedi ki her kadın normal doğurabilir bunu bana demesi yetti biz ailecek seviyoruz kendisini