Pnr_2021 benim olduğum ilde özel yok, aile hekiminde ebe kalp atışı bulamadı yönlendirdi, anlattım acilde ebeler mırın kırın ederek sıra açma kağıdı verdi gittim açtım, nst ye bağlandım , doktorun yanındaki ebeyi aradı o bir şeyler sordu,tahlil aldılar aradan 2,5 saat geçti doktorun yanına çıkabilirsiniz dedi, odada 4 hasta birikince doktor geldi sırayla baktı… Bakın ne kadar da acil bir muayene.. 3 kere de cimere yazdım hastaneyi, personeli.. Değişen bir şey yok.