Kızlar 38 haftalığa girdim 35 e kadar uyku aşırı halsizlik yorgunluk vardı yalancı sancı şimdi hicbişey yok hatta fazla enerjim var tüm gün ev işleriyle uğraşıyorum tüm gün ayaktayım aklıma takılan şu en son muyane oldum da doktorum bebek cok aşagıda dedi 12 aralık ta acilden gelirsin dedi catı muyanesi yapmadı Pazartesi özel e gidip sorucam çatı muyanesi icin bende hic belirti yok haftaya Pazar a kadar belirtim olmasa bile acile gitsem direk suni mi verirler sizler bu haftalarda nasılsınız bilgilendirin beni de 40 haftaya kadar bekletilmek istemiyorum devlete bekletiyorlarmış öyle mi bilgisi olan yazabilir mi acaba