Ayum21 Hanımlar 19+2 hamileyim ve yaklaşık bir aydır öksürüyorum ve bir türlü gecmiyor artık karnım ve göbeğim zorlanmaktan çok acır oldu ne ictiysem ne yaptıysam zerre fayda etmedi sizce ne yapmalıyım artık dayanamıyorum
minikkoalaa Ayum21 Tereyağı ısıtıp pekmezle karıştırıp kaşık kaşık tüket çok güzel yumuşayacak. Ben de 21. Haftadayim 3-4 gün öksürdüm çok şükür yumuşadı eskisi gibi kalmadı. Sürekli bunun yani sıra ballı ıhlamur ve ballı sütler içtim iç mutlaka
Cemrenin_annesi80 Ayum21 ben hamile degilim ama aynı dert bendede var 10 gündür geçmedi yutkunurkem bogazım agrıo ve sürekli öksürüorum pekmez içiorum fayda etmıo
Ayum21 Minikturtageliyor CoK teşekkürler evet görüştüm acı muaeyene oldum bunUn için ve bana çok zor durumda kalirsan parol ic dedi riskli bir dönem ve hamilelik olduğu için ilaç veremem dedi ıhlamur iç bal iç vesaire seyler dedi aile hekimim ile görüştüm o da aynı şeyi dedi
minikkoalaa Tereyağı ısıtıp pekmezle karıştırıp kaşık kaşık tüket çok güzel yumuşayacak. Ben de 21. Haftadayim 3-4 gün öksürdüm çok şükür yumuşadı eskisi gibi kalmadı. Sürekli bunun yani sıra ballı ıhlamur ve ballı sütler içtim iç mutlaka