bollysena yani kilonun dogum icin nasil bi zorlugu oluyor onu bilemiyorum yengemde cok kiloluuydu gayette oldu ilk bi kac dusuk yasadi sadece, ama ben kisinin kendi sagligi icin keske kilolu olmasa diye dusnuyorum yoksa kilolu diye zor bi gebelik zor bi dogum olcak diye bi yargida bulunmak dogru degil masallah sizede dogumdaan sonra insallah guzelcede kilo verirsiniz :))