İmkanlar güzel, kiralar muhite ve oda sayısına göre değişiyor tabi ilçede olursanız imkanlar biraz kısıtlı ama merkez veya Edremit özellikle yazın sosyallik açısından ideal. Kış ayları zaten artık Aralık ocak şubat zor geviyor kar yağışlı eski soğuklar pek fazla yok ama batıdan gelen birine göre soğuk gelebilir o aylar :) yazın yaşanılacak şehir sıcağı çok bunaltmiyor, deniz piknik avm çevre il gezileri yazımızı böyle geciriyoruz :)