Deletedmom_7 Arkadaşlar bir sorun olacak gebeliğin ilk dönemlerinde bu sol kasıkta ağrı ve batma olması normal mi kasığım çok ağrıyor ve batma oluyor normal mi acaba?. Uzun yürüyüş yapınca ve uzun süre ayakta durunca artıyor
designermom Deletedmom_7 canım ilk haftalarda çok yürüme ve ayakta kalma derim önerilmiyor.Bende de aşırı kasik agrisi batma oluyordu doktorum kendini yorma istirahat et devamlı diyordu.Ama normal kasik agrilarinin olması hele İlk haftalarda biraz şiddetli olabiliyor
lunam Deletedmom_7 ilk haftalarda olabiliyor ama yormayın kendinizi derim. Ben de sanıyorum 8.ya da 9.hafta civarında işim sebebiyle bir gün çok ayakta kalmıştım çok yürümüştüm de eve zor dönmüştüm acıdan. Ondan sonra çok dikkat ettim.
Ztrsel Deletedmom_7 ilk haftalarda bende de oluyordu doktorum normaldir demişti, uzanmaya kendini yormamaya çalış canım istersen, eğer çok şiddetle devam ederse yine doktorunla görüşebilirsin
Deletedmom_7 Binnazzz12 iyi şükür ya. Tek taraflı kasık ağrısı bir de ben fark ettim yürümek bana iyi gelmiyor. Çalışıyorum sürekli uzanıp dinlenmem mümkün değil ama elimden geleni de yapmaya çalışacağım.