mervegemen- Kizlar 37+1 deyim bugun adet agrisi gibi olan ağrılarım oldu hatta halen devam ediyor olmamıştı daha önce bunlar neden oluyor sancı mı acaba. Bu sekilde dogumu baslayan varmi. Daha dun nst de cikmamisti sancım.
Hilal-95 mervegemen- bnmde çok oluyodu ama herkesin doğumu farklı oluyor tabi adet sancısı snra bel ağrısı felan dinlenınce geçiyosa yalancı sancıdır