cimennbayann
Bsragrsy sizin bu yorumunuza göre doktor olan bir kişinin çalıştığı kurum dışında hiç bir yaralıya yada hastaya müdahale etmemesi gibi bir şey oluyor. Hanımefendi öğretmen ve gayet kibar bir şekilde naçizane bir düzeltme yapmış. Karşı taraf saldırmak yerine uyarı için teşekkür etseydi bu kadar tartışmaya ve uzatmaya da gerek kalmazdı. Hocanın da dediği gibi bana bir harf öğretenin kölesi olmayı bırak taşlıyoruz artık 🤦🏻♀️ (Yaptığım yazım yanlışları için şimdiden özür dilerim)