Selamlar herkese, tüp bebek ile hamile kaldım şuan 35+3 deyim fakat doktum 36 da olduğumu söylüyor.9 kasım da doktor kontrolune gittiğim de bebeğin minnoş olduğunu göbek çevresinin dar olduğunu kilosunun da düşük oldugunu söylemişti o zaman 1 hafta geri 1788 gr demişti.Dün gece haraketsizlik den dolayı acil e gittik farklı bir doktor kontrol etti bebek küçük 2 hafta kadar dedi.Dün den beri çok üzülüyorum:( gebelik şekerim her zaman sınır da şu aralar ellerim sürekli karıncalanıyor.Bebeğimin daha da geri kalmasından cok korkuyorum.Aynı durum başına gelen varmıdır???