Sametnida 34+2 haftalgm dun gece parmagimi açamadım 😔 int araştırdım karpal tünel sendromu yazıyor. Yaşayan varmi?
Faddoli23 Sametnida bendede aynı sorun odemde var bide bende elimi yüksekte tutmaya çalışıyorum buzlu suya koyuyorum hafifliyor
Ha-ha Sametnida bende 31. Haftada basladi geceleri uyuyamiyordum norolojiyede gittim hamile olduğum icin mudahale yapmadi simdi 38. Haftadayim hala devam ediyor el ateli kullaniyorum iki bileğimdede takili gecelei uyumaya basladim artik tavsiye ederim