Esen aynen bende o düşünceyle aldım biberonu. Canım o kadar hafif ki cam ama ben elime aldim baktım oyle agır degıl. Bi de zaten dikkat ettiğimiz surece dusmez diye dusunuyorum. İlk aylarda 30cc kadar mama veriliyormus zaten onu bitirmesi 5 dk surmez o arada da cok dıkkat ederim dedim cam aldım. Arkadasım plastık kullanıyor. Sureklı Kaynatıp çok ıyı yıkamasına ragmen kalıntılar kalıyor plastık e yerlesıyor dedi. Cam oyle degıl her zaman daha kolay yıkanır.