iremo-2 benim kanamam olmuştu 13.haftada doktorum o zaman yazdı vajinadan progestan kullanımını. Daha öncesinde ağızdan dupasthon alıyordum. 25.haftadayim hala kullaniyorum progestanı. Çok panik yapım olduğu için bebek için sıkıntı olmayacaksa kullanmak istiyorum dedim,kanamanın stresindense progestan kullanmak daha mantıklı geldi🙂