Cerenn12 çıkacağını zannetmiyorum bugün kontrole gittim 31+4 sancılardan dolayı gittim karnımda yukarda olan sertliği ben başı zannedersem meğersem poposuymuş doğum pozisyonuna geçiş yapmış ve doktorum dönmesi çok erken ama döndüyse de tekrardan eski haline gelmez bu iyi bişey normal doğum için ama yukarı çıkmasını bekleme sürekli yat dedi sancılar nst de de çıktı ama çok yüksek olmadığı için eve gönderdi ayaklarını uzat ve yat doktor bana bunu önerdi ama ne kadar yapabilirim bilmiyorum 😅