Canım benmde 3 düşüğüm var suan 9+3 haftalık hamileyim. Belirtim vardı ilk haftalardan beri ama 8. Haftada 3 4 gün belirtiler gitti. Doktora sordum bu haftalar belirti hissetmeyebilirsin dedi. 2 gün önce doktora gittim sağlıklı çok sükür kalp atışı var ve tekrar belirtilr başladı 🙂😳