Mrlorki İyi akşamlar kizlar…prensesime kavuştum…Rabbim hepinize nasip etsin…happy kîds ile devam edeceğim…sorularınız varsa alabilirim
1mervedir Mrlorki merhaba Allah analı babalı büyütsün gözünüz aydın 38+3 teyim doğum korkuları sardı gibi önerceğiniz şeyler var mı nasıl doğum yaptınız süreç nasıldı
Mrlorki 1mervedir Amin canım teşekkürler…benim planlı sezeryan di…çok heyecanlı girdim ama bebeğimin tatlı sesini duyunca herşey değişti… normal de olsa sezeryanla da olsa kendini olumlu olarak motive et canım