Fatma4 Arkadaşlar ilk kızımin adı Simay bugün bı kızım daha olacağını öğrendim 🥰 Simay ismine uygun bı isim söyler misiniz 😊
Ozlemdiril Fatma4 benım arkadasımın ikizleri var miray koymuş çok hoş gelıyor bana simay miray olarak