Nihan_35 Adetim 4 gün gecikti ilk defa böyle bişi yaşadım bugün kan verdim 2 çıktı ana sağlığında ki Dr 4 5 gün içinde olmazsan bidaha gel kan ver yükselebilir de dedi gerçeklik payı varmı yaşayan oldumu🙄
Ayyyse Nihan_35 canım bugün ki postlarını okudum bence kendini yükselir gibi odaklama yükselme ihtimali var üzülme diye diyorum seni anlıyorum duygularını vs rabbim hayırlısı ile en uygun zamanda nasip etsin ☺️
Medineask Nihan_35 bnce yükselebilir geç döllenme yaşiyoda olabilirsin bndede adetim gecikince negatifti 12 gun gecikmede 4 gun sonradan positifi gordum
Deletedmom_7 Nihan_35 ihtimal dahilinde bakın size 3 hcg testimin fotoğrafını atayım aradaki farka bakın https://resimyukle.io/r/y2KulU0SGX Bu ilki çok düşüktü ama doktor demişti çok umitlenme diye düşün o kadar negatif konuşup canımı sıktı ki ağlamıştım. Bu hemen ertesi gün yaptığım beta https://resimyukle.io/r/sOmFaoSS8Q Bu da bir gün aralıkla bugün yaptığım beta https://resimyukle.io/r/pB07n5xf2v
Nihan_35 Ayyyse üzülmekten değil saçma geldi o yüzden niye öyle bişi dedi diye Dr yoksa adet olup önümüzdeki aya bakmak istiyorum cnm😌
Ayyyse Nihan_35 henüz adet olmadığın için yükselme ihtimalini söylemiş oluyor canım bazen azken yükselme
Ebrbre Deletedmom_7 canım benim beta hcg 0.358 çıktı reglimde 5 gün gecikti bugün pembemsi bi akıntı oldu diye kan verdim 0.358 çıktı dediğim gibi sence regl mi olucam
Deletedmom_7 Nihan_35 adet olmadığınız sürece ümit hep var 1 hafta sonra hala adet olmadıysaniz tekrar test verin 😊
Deletedmom_7 Nihan_35 bir de test yaptırmadan önce kaset testte erken gebelik olmayanından test yapın evde. Onda çizgi belirgin çıkarsa öyle verirseniz beta daha yüksek sonuç alırsınız gitmeden önce evde kaset test yapın ben öyle yaptım hep.
oglumubeklerkeenn Deletedmom_7 kiz hamile misin 😊 ilk sana yorum yazmıştım bende test yapmaktan korkmuştum diye. Allah kucağına almayı nasip etsin sağlıkla inşallah
Deletedmom_7 oglumubeklerkeenn evet hamileyim. Şimdi de betanin yükselmesini takip ediyoruz iki günde bir kan veriyorum. 😊
meryemckr_51 Nihan_35 hayırlı akşamlar bende de 0.2 çıktı Ama hala adet olmadım ve belirtilerim de var Etrafımda da yaşayan var bunları sonradan yükselen var inşallah hamile oluruz🤲😇