Sorum serklajlılara; doktorum serklajdan sonra pruluton iğne vermişti bu 3. Oldu vurulduğum. Kontrolüme bir ay var, doktorum progestanı da 24. Haftadan sonra bırakabiliriz dedi. Bu iyi bişey mi? İğneyi de her hafta devam etcem sanıyodum, böyle bişey yaşayan var mı aranızda?