Merhaba kızlar 💁🏼♀️
31+4 haftalık gebeyim. Yaklaşık 2 aydır belki de daha fazla da olmuştur soluma dönüp yattığım anda göğüs altı çizgisinde çok rahatsız edici bi karıncalanma oluyo ve o şekilde yatmaya devam edersem yanma gibi acı ve ağrıya dönüşüyo. Cilt üzerinde mi yoksa içeride olan bir şey mi hala anlayamadım ama ciltte görünen bir şey yok. Bunu yaşayan var mı acaba