Melissa95 mirayveannesiii ben hamile kaldığımı öğrendiğim zamandan itibaren hem çatlak kremi Hemde bebek yağı kullandım ne kadar erken o kadar iyi diyorlar
Zeyyyn mirayveannesiii 3 aydan itibaren başladım sıfır çatlak doğurdum 2 ay oldu doğum sonrası da çatlak olmadı yapısal birazda çatlak
mirayveannesiii Siyahgokyuzu Benim zaten ergenlikten çok çok fazla çatlağım var daha fazla çatlamak istemiyorum🥺