Kızlar 37+1 haftamdayım şuan yaklaşık 2 saattir ara ara adet sancısı gibi sancım var gelip gidiyor. Bir de bebeğim karnımın sağında sertleşip duruyor orada hareket ediyor. Doktorum yalancı kasılmalar adet sancısı gibi olur demişti ondan aramadım doktorumu. İlk gebeliğim ondan bilemedim nedir ne değildir diye. Yaşayan var mı tecrübeleriniz nedir?