cok zor evet cok acı ama isyan etme bacım sükret bi tanesini duruyo allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.. insan hastanelere düsünce gercekten hic bisey önemli gelmiyo artık 2 gündür hastanelerdeyim benim tek 1 bebeğim var ve sağlıklı olması icin dua etmekten baska sansım yok..
dua et güclü kal ki o da senden güc alıp sana tutunabilsin