kasimannesi aile hekimine kalsak bana kan ilacı da vericek ama doktorum kabul etmiyor. Riskli gebeyim çokta doktorumun dediğinden çıkmak istemiyorum. Aile hekimimde doktorumun dediğine müdahale edip sorumluluk almak istemiyor. Öyle saçma bi haldeyim 🤦♀️ Gel git yaşıyorum sürekli. Karaciğer enzimlerim yüksek şuan onu düşürmekle uğraşıyorlar.