Tugbatugba-8181- Kızlar baştan beri hep aynı domtora gittim. 12+4 um şimdi başka bı özel hastanede başka bir doktora gorunuyim diyorum ama doktora ne dicem niye geldin vs derse 🙄
Deletedmom15262 Tugbatugba-8181- niye desin sizinle devam etmek istiyorum dersin sonuçda doktor hastayı değil, hasta doktoru seçer😎
Havva-42 Tugbatugba-8181- niye desin canım ben 29 haftalık gebeyim 5 defa hastaneye gittim epi topu hepsi de farklı doktorlardı devlete gittiğim için hele özel hiç bişi diyemez
Ceyduygu Tugbatugba-8181- Ben çok değiştirdim doktor hiç biri niye geldin demedi 😂 demezler ki zaten şuanda bebeğiniz çok küçük deneyerek göreceksiniz içinize hangisi sinerse
Melistosum Tugbatugba-8181- canım benim 4 cu doktorum falan heralde ve ben 29larda bile değiştirdim hiç bişey diyemez hee diyecek olursada randevu bulamadım de geç
Seda9507 Tugbatugba-8181- memleketimde özele gidiyorum yaşadığım sehirde devlette 3 tane doktor değiştirdim🤭 hatta memleketimde devlette de 1 kere başka doktora gittim 😂 yani doktor seçme hakkımız var. Ve özel diyorsun onlar hiç birşey demez.
mehmel54 Tugbatugba-8181- ben 31.haftamda gittim özele bende sorarsa ne diyeceğim diye düşünüyordum ama sadece son adet tarihimi sordu normal muayene etti
Berru Canim benim 19+4 haftalık gebeyim 4 hastane 5 doktor degistirdim canin kime gitmek istiyorsa ona gidersin
Baybymucize Tugbatugba-8181- neden geldin demez benmde kanamam oldu doktorum yoktu Başka doktora gittim okadar ilgilendi ki uzun uzun baktı kendi doktorum asla öyle uzun bakmazdı Rahmi ağzı yetmezliğimi bildi onun sayesinde kızım kucağımda özele gittim ikisinde de
2melekannesi_ Tugbatugba-8181- haftanız çok da ileri değil millet 35-36 haftalarda bile doktor değiştiriyor hiç sanmıyorum niye geldin diyeceğini öyle derse de tavsiye üzerine geldim deyip biraz yağlayın pamuk gibi olur😂😂
hs_mutluluk16 Ben de 13. Haftada ancak doğru doktoru bulabildim… hamileliğin başları sonuçta beğenirseniz onunda devam edersiniz :) doktorun görevi o asla bişey demez
Crcs Tugbatugba-8181- ben 34. Haftada başladım özele. Öncesinde devlete gittim. Neden geldin diyene bi daha gitmeyin zaten. Belki canınız öyle istedi belki durumunuz öyle gerektirdi. Bi problem olup olmadığını tabii ki sorabilir ama onun dışında bi şey diyeceğini sanmıyorum.