Funday35 Kızlar hamile olmadan önce rahim filmi çekildim ve rahmimin kalp şeklinde olduğu söyledi şuan hamileyim erken doğum riskim de var rahmi kalp seklinde olup bir sıkıntı yaşayan erken doğum yapan var mı birde bebeğin gelişimi normal miydi ?
Senays Funday35 bana da kalp şeklinde demişlerdi hamile kalmadan önce şimdi serklajliyim erken doğum riski var😪
Melistosum Funday35 yine ben 😀benmde rahim.seklim degisikmis kalp gibi demedi ama farklı dedi biseyler gösterdi erken doğum riskim hep oldu bı su’yum fazlaydi sonra rahim boyu kısalığı gündeme geldi şimdide sabit kalmıştı en son 33 haftaligim bakalım inşallah pazartesi gideceğim görüşmeye doktorla ne olmuş ne bitmiş
Bertasi25 Funday35 merhaba canım eşimin yengesinin kalp şeklindeymiş çok zorlamışlar normal doğuma 10 cm bile açıklıgı varmış ama kanaması çok olmuş bi türlü alamamışlar normal doğuma o yüzden sezeryan olmuş yani genelde bi sıkıntı olmaz inşallah ama normal doğuma engel galiba
Funday35 Senays Siz doktorunuza sordunuz mu peki sorun olur mu diye ben hamile kalmadan önce sormuştum gelişimi sıkıntı olabilir erken doğum olabilir demişti ama benim erken doğum riskim rahim ağzı yetmezliği yüzünden inşallah yavrularımızı sağ salim sağlıkla kucağımıza alırız 🤲😔😔
Funday35 Melistosum Merhaba 😀 Ya nerde anormal şeyler var bizde valla 😒 şuan rahim boyu nasıl senin canım hayırlı haberler alırsın inşallah 🤲🌸
Senays Funday35 hamileligin başında da kanamalarım olmuştu özellikle sordum rahim böyle sorun olur mu ondan dolayı midir diye hiçbir sorun olmaz dediler ayrıntılı uktrasonda da rahimde hunilesme kisalmq cikti😪
Funday35 Senays Ondan değildir kanamaların sebebi canım hunileşme ilk defa duydum rahim kısalmasını ayrıntılıda mı öğrendin ozaman mı serklaj oldun canım geçmiş olsun 😔
Funday35 Bertasi25 Merhaba canım benim dikişlerimden dolayı normal doğum yapamıyorum zorunlu sezeryan olucak hiç farketmez sağlıkla vaktinde kucağıma alayım da teşekkürler cnm🌸
Brvndkm Benim de rahmim kalp şeklinde üst tarafı daha da basık şuan 8 haftalık hamileyim daha önce 2 kürtajım var bende korkuyorum rabbim yardımcımız olsun sağ Salim kucağımıza alalım sizin kaç haftalık
Funday35 Brvndkm Doğuştan gelen mı rahatsızlık bu heralde ya geçmiş olsun Rabbim birdaha yaşatmasın ben 13 haftalığım amin inşallah 🤲🤲 https://www.hizliresim.com/ldcamv1 Bu şekilde rahmim
Senays Funday35 evet canım maalesef hepsi birbirini tetikleyen seylermis işte sagol Amin inşallah sana da geçmiş olsun saglikla alalım inşallah kucağımıza 😌
Brvndkm Funday35 evet doğuştan gelen sizinki iyi durumda benimki üsten daha çökük halde ameliyat olmama rağmen düzelmedi
Senays Funday35 23+5 daha çok küçük 😓inşallah bian önce gecer zaman yat yat bir yandan panik hiç geçmiyor sanki
Funday35 Senays Haklısın canım biraz dişimizi sıkıcaz gecicek hepsi inşallah 🤲 iyi düşün iyi olsun rahim ağzı kaç mm canim