Btl-Als Ozgeliko Benim de adetime 7 gün var bende yaptım bugün sanki hayali çizgi vardı ama çöpe attın keşke bende buraya atsaydm ama genede testlerede güven olmuyor bazen çizgi çıkıyor fakat negatif ckyo sonra oyuzden bekleyecem biraz daha
Ozgeliko Deletedmom_7 ay inşallah vardır,sizin adetinize ne kadar vardı böyle çıktığında 🙏 hayırlı olsun bebeginiz ☺️
Deletedmom_7 hayall- kan verdim günden güne yükseliyor. Takip ettirmeye devam ediyorum. Şimdilik bir sorun yok şükür 😊
hayall- Deletedmom_7 ya cok mutlu oldum ne güzel rabbim güzel haberler almayi nasip etsin masallah hayırlı olsun güzel anne❤️