Kdrye ben şuan 11 haftalığım 6,7,8 haftalarda aşırı kabızlık çektim doktorum şurup verdi ama ben başka bir yöntem buldum çok rahatım . Sütün içine yulaf yada müsli koyuyorum 2 kaşık onu yiyorum mükemmel bağırsak çalıştırıyor . Hem yulaf bebek içinde faydalıymış . Şuan şurup u içmiyorum . Bahsettiğim yöntentemle kabuzlığım geçti tavsiye ederim