İyi akşamlarrr benim güzel bebeğimin güzel teyzeleri ❤️ benim bundan önce iki düşüğüm oldu kızlar çok şükür üçüncü kez hamile kaldım . Bugün 6+1 oldu doktor kontrolümüz vardı. Ben hiç duyamayız diye tahmin ettim daha küçük diye ama kalp atışlarını duyduk daha yeni atmaya başlamış az da olsa duyduk yani . Haftaya tekrar çağırdı doktorum . Bugün kalp atış gücü 112 dedi doktorum küçük olduğu ve yeni başladığı için . Haftaya 150 civarlarında olursa Harika dedi . Çok şükür Rabbime çok güzel bir duygu Rabbim isteyen herkese yaşatsın tattırsın inşAllah . Beni bu ara çok yoruyor kasıklarımı çok fazla ağrıtıyor hareket bile edemiyorum ama onun için dişimi sıkıyorum. Sizler kaçıncı haftada net olarak gördünüz kalp atışlarını ?