Kızlar merhaba annemden uzak bir şehirde yaşıyorum 2 senedir 14 haftalık hamileyim annem 1 aylığına yanıma geldi ve bugun gitti. Gittiğinden beri ağlıyorum gözlerim şişti ağlamaktan ve bulantılarım çoğaldı hiç böyle olmazdım😔 ne yapmalıyım sizce doktora gitmeli miyim bulantıdan su bile içemiyorum bebeğime yansıyacak diye de korkuyorum