seymen Sezaryen sonrası korse kullanan anneler sorularım var. 😊 Korseyi kaçıncı gün kullandınız? Günlük kaç saat taktınız? Gece ve gündüz sürekli mi? Bir de sararken dikişleri de sarıyor muyuz? Acıtıyor mu?
Yldrmygmr seymen biraz agri yapio sanki banada kullana bilirsin dedi doktor ama korktun 15 gun gecsin oyle kullancam
Deletedmom444 seymen çok güzel bir konuya değinmiş siniz inşallah güzel cevaplar gelir Ben de aynı konuyu merak ediyorum burada bekliyorum
Ntugba esrmhmt canım normal doğum yaptım 3 gün sonra takmaya başladım ama doktora sormadım bir sknti yaşamadım henüz
seymen Deletedmom444 Cevap gelmiyor ki 😳 ben sardım da bugün dikişlerin üzerinden sardım cesaret edemedim onları sıkmaya. Özellikle orasını merak ediyorum. Kullananlardan fikir almak istiyorum umarım dönüş yaparlar
seymen Deletedmom444 Cevap gelmiyor ki 😳 ben sardım da bugün dikişlerin üzerinden sardım cesaret edemedim onları sıkmaya. Özellikle orasını merak ediyorum. Kullananlardan fikir almak istiyorum umarım dönüş yaparlar