Meleklerim34 36+0 da doğum yaptım.3 kg 50 cm doğdu bundan 8 sene önce 😊3 saat dışında hiç küvezde kalmadı çok şükür.birde sarılık için bir kaç gün ışın tedavisi gördü.gelişimini tamamladığı için kendiliğinden erken geldi yani.Allah ıma bin şükür gayet sağlıklı.sonrası 2.çocuk istediğimizde 2 yıldır ters giden birşeyler var ama bu ilk doğumla alakalı değil benim anlatıp üzmek istemem.35 li haftalar çokta erken değil zaten gelişim tamamlanmış oluyor büyük ölüçüde.Bende şuan 8 haftalık hamileyim Allah sağlıcakla kucağımıza almamızı nasip etsşn hepimize.sizde aklınıza erken gelecek düşüncesini sokmayın bence.her gebelik birbirinden farklıdır.