Asyaoguz Arkadaşlar bebeğimin kalp atışını karnımın sol tarafında hissediyorum hareketiyle ve karnıma baktığımda da bildiğiniz kalp atışı ama biraz daha hızlı sizce bu normal mi çok endişe ediyorum lütfen bilgisi olan soylesin😞😑
Hellili Asyaoguz kalp atışı o kadar net belli olur mu bilmiyorum ama zaten bebeklern kalpleri bizimkinden daha hızlı atıyor bizim seksenlerdeyken onların ki 160 falan iki katı nerden bakarsanız hızlı atması normal bi de anormal bi durum olsa doktorunuz söylerdi diye düşünüyorum