Gittiğim perinatolog ikiz olduğu için tam doğru sonuç vermez, değerlerin yüksek çıkar anlayamayız dedi. Ense, burun ölçümleri iyi çıktı çok şükür. Bu benim için rahatlatıcı idi açıkçası. Test sonucu da iyi çıktı. Artık kesin diyebilir miyiz dedim. Amniyosentezdir ikizler için net olan dedi. Fetal DNA bile %100 değildir dedi. Amniyosentez ister misin dedi, ben de fiziki bir sorun olsa baktırırdım dedim, gerek yok dedim. 🤗🤗🍼🍼