bsrakaradayi Kızlar nst de sağ taraf sancıları gmsteryor sanırım. Benim 25/37 arasıydı hep kaç olunca sancı var demek?
Eslemkusun_annesi bsrakaradayi bu gun kontrolüm vardı 36+3 haftalık olduk bebek iri 3500 gr ve 52 cm boy nst de 20 dk 50 60 larda 3 tane sancı çıktı belim ve kasiklarim da hafif gelip giden ağrılar var suyun gelirse veya kanama olursa gel dedi doktorum beklemeyebilirmis
bsrakaradayi Eslemkusun_annesi oh maşalllaah ♥️ Benim kızımda 36+3 3200 gram ve 49 cm doktor nstye baktı çok iyi durumdasın dedi bakalım dogum ne zaman olacak 😂
sedasrky Eslemkusun_annesi eve mi gönderdi ? Benimde 36+0 sancım 99 larda çıkıyor ama çok aşırı hissetmiyorum diye eve gönderdi doktorum ağrı sancı hissedince gel dedi korkarak evde bekliyorum şimdi
Eslemkusun_annesi Deryaerbil en son 34 +2 de gitmiştim o zaman 2700 gr di 48 cm Di tam 15 gun sonraya randevu verdi bu sürede tonntis bir kız olmuş kendileri 🤭
Eslemkusun_annesi bsrakaradayi rabbim sağlıcakla kucaklarimiza almayı nasip etsin tonntis bir kız gelıcek bize belliki
Eslemkusun_annesi sedasrky evet eve gönderdi sanırım durdurmicak bebeğin gelişimi normal. Dedi sanırım doğum başlarsa alcaklar bende çok tedirginim
Deryaerbil Eslemkusun_annesi maşallah kuzucuguma benimde 35 haftalıkken 2.550 ydi ondan merak ettim 😍
bsrakaradayi Kızlar benim bebeğim 36+3 3200 gramdı daha doguma 3 hafta var korkuyorum 5 kilo olacak diye 😂