Bugün itibari ile 33+3 olduk kontrolde 1cm açıklığım gözüktü çok fazla sancım vardı çatı muayenesi oldum olurken pek acımadı ama şimdi daha da sancım var gibi. Ciğer geliştirici iğne verdi doktorumuz heran gelebilir dedi yarın sabah ta bir doz iğnemiz var.bebiş 33+3te 2490 kg 45 cm gelişimi iyi dedi sizce nasıl? Doğarsa çok korkuyorum bu kadar erken doğmayı kaldırabilir mi?Moralim çok çok bozuk benzer durumda olan başına gelen var mı ?