Susamtanesii Tugbaumit valla benim acı eşiğim çok düşük hiçbir acıya dayanamıyorum kaç dk sürüyor peki takılması jel falan kullanılıyor mu ?
Tugbaumit Susamtanesii 2 dk bile sürmüyor canım çok hafif bir yanma hissediyorsun benimde öyle canım çok tatlıdır 😂 jel sürüyorlarmı bilmiyorum hiç dikkat etmedim açıkcası
Twinsmom66 Susamtanesii sında yi epiduralden sonra taktılar hissetmedim 9 buçuk da doğum yaptım akşam sabah 9 gibi sonrayı çıkardılar ve hic hissetmedim korkma 😍 sağlıklıca gelsin
Susamtanesii Twinsmom66 işte ben genel anestezi alacağım öyle takarlar mi bilmiyorum ama 6-7 saat sonra yürütmek için kaldiriyorlarmiş onda çıkarmıyorlar mi ? 12 saat kalma zorunluluğu mu var
Susamtanesii Duyguynrky herkes çok acıyor dediği için çok korkuyorum yani onu takma amaçları ne anlamıyorum
Imraninannesi Susamtanesii benimki normal olacak insaAllah e haliyle bekliyoruz artik paşamizin cani ne zaman gelmek isterse😇
Zhrnc Susamtanesii ablam ilk doğumunda sonda acısını baya çekmiş çok kötü oldum dedi bilgim yoktu uyuşturduktan sonra takın demedim dedi İkincisinde ise uyuşturduktan sonra takılmış çok iyiydi dedi Sende uyuştuktan snra iste camın
MakbuleTutakAltuntop Canım anestezi aldıktan sonra taktır rica et doktorundan önce takılmış sonra takılmış farketmiyor benm kardeşim ıkı doğumdada taktırmak istemedi takılmadı da senınde takılmayabilir.bende 36 hafta olucam ve taktırmayacağım bu tercih meselesi istemiyorsan net olmalısın ki ona göre yaklaşımda bulunsunlar .inşllh sağ salim kucağına alırsın bebeğini🙏🏻
Harunnisa Susamtanesii vallahi ben artik yasadigim aksiliklerden korktum ve benim riskim cok büyük oldugu icin en basinda söyliyecegim ama doktor bilir diye düşünüyorum