Yagmuracar0509 Merhaba 9+3 haftalık hamileyim bekarken de kabızlık sorunum varda şuanda hala var önerileriniz nedir
Sweet_mom Yagmuracar0509 genelde sonlara doğru olur ama senin başta olmuş, bol sun birde kepekli ekmek önerrim gerçekten kabız yapmıyo
Nnurdan Yagmuracar0509 1 bar suya 3,4 kuru kayısı at cnm geceden sabah aç karına suyu iç kayısılarınıda ye iyi geliyor
Gul-2407 Bende de oldu kabızlık bana bir şurup yazdı ..günde iki kez içiyorum rahatlattı hatta şu günlerde ishal Bİle yaptı