Kizlar 6+4 haftalik hamileyim dün gece adet kanamasi gibi kanamam oldu bugün pembelesti bunu yasayip saglikli bir sekilde bebegini kucagina alan oldumu lütfen icimi rahatlatin hastaneye gittim cok kücük bisey diyemem siddetli kanama olmadikca buraya gelmenin bi anlami yok dedi kisaca düsük yapmadan gelmenin anlami yok demek istedi cok üzülüyorum dünden belli uzaniyorum sadece tuvalet icin kalkiyorum