Tettyy 10 haftalık gebeyim sağ ve sol kasığıma bıçak saplanır gibi ağrı giriyor nedendir acaba yorumlarınızı alabilirmiyim
Deletedmom177227 Tettyy kanama yoksa ve belli aralık değilse rahim büyüyodur. Benimde öyleydi bıçak jilet sopa 🤷🏻♀️ Yani hissiyatlar böyleydi.
Makskala Tettyy çok normal 27 haftalık hamileyim hala ara ara ağrır kasıklarım. Gele ilk haftalarda hergün ağrırdı. Rahmin büyüdüğü için dediler bana. Kanama olmadıkça hamilelikte kasık ağrısı normal
Tettyy Makskala ilk haftalarda da ağrım oluyordu kasık ağrısı ama batma şeklinde değildi bugün de batma olunca hemen yazıyım kızlardan yardım alıyım dedim 🌸
Deletedmom177227 Tettyy benim 16.haftanın içindeyiz, ama iki hamileliğimde de o haftalara kadar fln hep oluyodu.