Pinkmom havvataylan 4 aylıkken başladı bende sulu akıntılar her seferinde amniyon die ödüm kopuyor testle bakıldı hatta değil çok şükür her kontrole gittiğimde suyum iyi çıkarsa bundan sonra su akıntılarını önemsemicem korkmıcam diorm ama olmuyo😳 Fenalık geldi artık 9 aydır
Pinkmom Esn kültürde çıkmaması önemli bşey.Benimde idrarım enfeksiyonsuz asla çıkmaz ama üreme yok şükür ki. 3 ayrı dr bana bu akıntıları idrar yolu deil vajinal enfeksion yapar dedi özellikle vajinal mantar aşırı akıntı yapıor
Evremanne İlk günden beri paçamdan akarcasına ıslak ıslak geziyorum günde 3-5 defa iç çamaşırı değiştiriyorum ki sürekli günlük ped kullanmama rağmen bir de progestan da kullandığım için ilacın bir kısmıda dışarı akıyor Allah hepimize bu sıcaklarda kokaylık versin hamilelik hem çok zor hem çok keyifli yüce bir duygu 🙋🏼🤗
Pogacayanak Esn canim korkutmak istemiyorum ama lutfen doktora git bak benim 17ye kadar cok iyi giden suyum 19da düştü ve sınırda allahtan bebeğimde sorun yok kacak olmasından şüpheleniyorlar
Seresozge Esn bende de akıntı cok oluyor süt gibi. Ama bazen de su geliyor sıcak baya ıslanıyor camaşırım
Patito__ Esn yani cogu kiside var sanirim normal herlde bn sknti diye dusunmedm bnde de vr bayadir bir arkdas yazmis hamilelik boyunca hep islaklik vrmis bilemiorum